Українська правда
Поштова розсилка:
Пошук:
Замовити розсилку
Знайти
  RSS    PDA    Архів
Економічна правда
  Понеділок, 7 травня 2012, останнє оновлення: 7 хвилин тому

«Стратегія = Ідея» - авторський курс Андрія Федоріва в kmbs

24-26 листопада - авторський курс Андрія Федоріва з маркетингу в Києво-Могилянській Бізнес Школі [kmbs]
«Стратегія=ідея» - це програма, створена власником бізнесу та маркетологом для власників бізнесу. Це пакет знань та інструментів, який допоможе ефективно керувати маркетинговою функцією у вашій компанії.
Всі інструменти, які будуть презентовані на програмі, отримано практичним шляхом під час розробки брендів та маркетингових стратегій для різних компаній в Україні, Росії та Білорусі, а не шляхом теоретичних вигадок.

Учасники програми отримають:

• Набір інструментів для оперативного впровадження.
• Унікальний досвід спілкування з власниками найбільших брендів в Україні та Росії.
• Десятки прикладів ефективних маркетингових рішень у В2В та В2С секторах для компаній з різними бюджетами.
• Натхнення та можливість подивитися на свій бізнес свіжим поглядом.

Розклад програми:

1. День СТРАТЕГІЯ
• Чому власник бізнесу має бути маркетологом.
• Як підійти до розробки стратегії всередині компанії.
• Бізнес-інструменти: 10 типових стратегій.
• Бізнес-інструменти: шаблон документа маркетинг-стратегії.
• Що треба й не треба знати про ринок та споживача.
• Глибоке занурення або як дізнатися правду про споживача без досліджень.
• Екстракт: що Андрій Федоров дізнався про споживача за 13 років.
• Бізнес-інструменти: 50 запитань про ринок та споживача.
• Бізнес-інструменти: 3D-сегментація.
ПРИВІТАЛЬНА ВЕЧІРКА

2. День БРЕНД
• Чим відрізняється брендинг від маркетингу.
• Формула ефективної комунікації.
• Ідентифікація та дизайн
• Креатив та продакшн.
• Бізнес-інструменти: набір брифів та чек-листів для креативу та дизайну.
• Бізнес-інструменти: моделі бренду.
• Як дістати споживача.
• Як активувати споживача та взаємодіяти з ним.
• Медіа, PR, директ-маркетинг, BTL, промо та ін.
• Бізнес-інструменти: набір брифів та чек-листів.
ВЕЧIРКА. Колекція найкращих світових кейсів, ТБ та комплексних кампаній. Аналіз та обговорення.

3. День МАЙБУТНЄ
• Світові тренди в маркетингу та поведінці споживача.
• Як виглядатиме ринок через 10 років.
• Цифровий маркетинг.
• Впровадження інновацій.
• Бізнес-інструменти: словник маркетинг-термінів майбутнього.
• Планування та бюджетування маркетингу.
• Побудування ефективних взаємовідносин із підрядниками.
• Внутрішні зміни в компанії в рамках реалізації маркетинг-стратегії.
• Роль власника бізнесу в реалізації стратегії.
• Моніторинг та оцінка ефективності маркетингу.
• Бізнес-інструменти: структура бюджету, шаблон маркетинг-плану.
ПРОЩАЛЬНА ВЕЧІРКА

Детальніше про програму, відгуки учасників,фото та відео – на сайті strategy-idea.com
З будь-яких питань щодо програми, будь ласка, звертайтесь до Поліни Поповичук:
+38 [044] 490 6635, +38 [098] 705 4449, [email protected]

До зустрічі в kmbs!

 

Загрузка...
Загрузка...
 
© 2005-2012, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".
Економічна правда не несе відповідальності за інформацію, розміщену компаніями у розділі "Прес-релізи".
Редакція також може не поділяти думок, висвітлених у прес-релізах.
  
  
Авторизація
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook