Українська правда
Поштова розсилка:
Пошук:
Замовити розсилку
Знайти
  RSS    PDA    Архів
Економічна правда
  Понеділок, 7 травня 2012, останнє оновлення: 7 хвилин тому

"Виробництво під замовлення: Терміни VS Ціна"

Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs] та Apple Consulting® продовжують серію подій у форматі бізнес-ринг. Запрошуємо управлінців 4 жовтня на новий бізнес-ринг - "Виробництво під замовлення: Терміни VS Ціна".
Подію буде присвячено пошуку відповідей на питання:
• чому при важливості своєчасності виготовлення замовлень клієнти продовжують обирати на тендері постачальника, який надає найменшу ціну?
• чому, в свою чергу, виробники хронічно не виконують обіцянки з термінів виконання замовлень?
• в чому коренева причина такої ситуації? Як її вирішити?

Спікери:
• Експертами даного бізнес-рингу попередньо виступатимуть представники топ-менеджменту ПрАТ "Дніпротяжмаш", Групи "Украроссметалл" та їхні клієнти.
• Визначити "больові точки" в конфлікті і направити в бік проривного рішення допомагає модератор події – Андрій Колотов, партнер, керівник ТОС-практики Аpple Consulting®, викладач kmbs.

Учасники бізнес-рингу – власники, директори та топ-менеджери компаній.

Чому формат бізнес-рингу?

Бізнес-ринг
– це новий формат бізнес-комунікацій; відкрите обговорення реального хронічного конфлікту і пошук його вирішення; по-справжньому результативна бізнес-подія, в якій немає жорсткого сценарію!

На різних етапах процесу створення доданої вартості існують типові конфлікти: між виробництвом та продажем, продажем і маркетингом, постачальниками і ритейлом, інвестором і власником тощо. Здавалося б, кожен з цих тандемів об’єднаний єдиною метою, але чому тоді між ними виникають конфлікти? Сторони витрачають масу зусиль на "перетягування каната", в той час як рішення конфлікту вимагає двосторонньої дискусії та усунення кореневого конфлікту без компромісу.

На виході кожен учасник бізнес-рингу отримує глибоке розуміння причин постійного існування одного і того ж системного конфлікту і того, що необхідно зробити для його вирішення.

Для участі необхідно:
• Обіймати управлінську посаду
• Заповнити реєстраційну форму та дочекатись підтвердження від менеджера.

Організатори мають право відмовити в участі представникам тих компаній, яких не стосується тема конкретного бізнес-рингу. Також, у разі обмеженої кількості місць, пріоритет буде надаватися учасникам, що зареєструвалися раніше.

З будь-яких питань щодо події звертайтесь до Тимура Демчука [kmbs]: +38 097 624 96 24, [email protected] Журналістів просимо реєструватися у Анни Лянної, [email protected]; [093] 15 15 083

Нагадаємо, що попередній бізнес-ринг відбувся 5 березня 2012 року і був присвячений темі "Ритейл VS Постачальник: проти кого дружимо?". Детальніше

Бізнес-ринг – це завжди жива аудиторія, непередбачувані гарячі і навіть провокаційні дискусії та правдиві кейси. До зустрічі!

 

Загрузка...
Загрузка...
 
© 2005-2012, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".
Економічна правда не несе відповідальності за інформацію, розміщену компаніями у розділі "Прес-релізи".
Редакція також може не поділяти думок, висвітлених у прес-релізах.
  
  
Авторизація
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook